راهنمای انتخاب مناسب ترین کرم دور چشم برای شما

راهنمای انتخاب مناسب ترین کرم دور چشم برای شما

در این مطلب میخوانید :

راهنمای انتخاب مناسب ترین کرم دور چشم برای شما

ممکن است تعجب کنید که چرا برای شروع کردن یک روتین محافظت از پوست کردم دور چشم ضروری است. چرا به محصولاتی نیاز دارید که برای دور چشم طراحی شده‌اند، در حالی که می توانید فقط از یک مرطوب کننده صورت در ناحیه چشم خود استفاده کنید؟ دلیل آن این است که پوست اطراف چشم شما نازک ترین پوست صورت شما است. پوست دور چشم ظریف و شکننده است و باعث می‌شود کمتر پذیرای تونرها و لایه‌های مراقبت از پوست باشد. حداقل غدد در آن ناحیه وجود دارد، به طوری که پوست به هیچ محصولی برای کمک به پاک کردن منافذ یا کاهش چربی نیاز ندارد.

علاوه بر این، چشمان شما به شدت واکنش پذیر و حساس هستند. بنابراین بسیاری از مواد می‌توانند آنها را تحریک کنند. کرم‌های دور چشم طوری طراحی شده‌اند که بهتر جذب پوست می‌شوند و در نتیجه پتانسیل ورود به چشم را کاهش می‌دهند. همچنین، محصولات چشمی باید از نظر حساسیت و ایمنی تست شوند.

در این مقاله، راهنمای ساده و واضحی را در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین کرم دور چشم برای شما ارائه می‌دهیم که نگرانی‌های فردی شما را در نظر می‌گیرد. پس همراه ما باشید.

ابتدا باید نوع پوست خود را بدانید و سپس انواع کرم‌های دور چشمی که ممکن است بسته به نوع پوستتان به آن نیاز داشته باشید:

کرم دور چشم برای پوست خشک

آیا شما یکی از افرادی هستید که با خشکی پوست دور چشم خود سروکار دارید؟ این بدان معنی است که شما پوسته پوسته شدن و خشکی و سیاه شدن پوست را در اطراف چشم و در ناحیه زیر چشم مشاهده می‌کنید. اگر قصد خرید کرم دور چشم را دارید بهتر است از کرم دور چشم حاوی مرطوب کننده و یا آبرسان تهیه کنید تا پوست اطراف چشم شما نیز تغذیه شود و از خشکی جلوگیری شود.

راهنمای انتخاب مناسب ترین کرم دور چشم برای شما

کرم دور چشم برای خطوط و چین و چروک اطراف چشم

اگر پوست دور چشم شما دارای چروک است و قصد دارید تا پوستی صاف و شفاف داشته باشید بهتر است از کرم های دور چشم حاوی گلیسیرین، ویتامین C ، آنتی‌اکسیدان‌ها و پپتیدها استفاده کنید تا پوست شما را بهتر کنند. همچنین بهتر است قبل از خرید از پزشک خود درباره بهترین کرم دور چشم مناسب خودتان بپرسید تا درمان دور چشم شما روی اصول جلو برود.

کرم دور چشم برای تیرگی و پف دور چشم

برای رفع سیاهی دور چشم و پف کردگی، خواب بیشتر و رعایت یک رژیم غذایی مغذی کمک بزرگی به شما می‌کند. همچنین استفاده از کرم دور چشم حاوی آبرسان نیز می‌تواند پوست شما را شفاف و بهتر کند، پس بهتر است قبل از خرید کرم دور چشم نزد متخصص بروید و یا به خوبی سرچ کنید تا بهترین کرم دور چشم مناسب پوست خودتان را پیدا کنید. همانطور که گفته شد سعی کنید به سراغ کرم‌های دور چشمی بگردید که حاوی مرطوب کننده و یا آبرسان باشند تا پوست اطراف چشم شما نیز آبرسانی شود و چین و چروک موجود نیز از بین برود.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه، اما سعی کنید قبل از خرید کرم دور چشم ابتدا نوع پوست خود را بدانید و همچنین نزد یک متخصص پوست و مو بروید تا بهترین کرم را به شما پیشنهاد دهد. این بهترین راه برای داشتن پوستی شاداب و شفاف است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز