درمان خشکی مو در زمستان

درمان خشکی مو در زمستان

در این مطلب میخوانید :

درمان خشکی مو در زمستان

در اینجا سه درمان خانگی سریع برای زمستان آورده شده است که می‌توانید در خانه دنبال کنید تا موهایتان را مرطوب کنید و از ریزش مو جلوگیری کنید.

ماست و آب لیمو
چند قطره آب ‌لیمو(حدود یک قاشق چایخوری) را در یک کاسه ماست بریزید و مخلوط کنید. ماسک را تا انتها روی پوست سر خود بمالید. بگذارید نیم ساعت بماند سپس بشویید.
فواید: این ماسک به عنوان یک نرم کننده طبیعی به مرطوب کردن پوست سر کمک می‌کند تا ریزش مو را کاهش دهد.

ماست و برگ چریش
چند برگ چریش را له کنید و آب آن را در یک کاسه ماست اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و ماسک را از روی پوست سرتان تا نیمه‌ها بمالید. بگذارید نیم ساعت بماند سپس بشویید.
فواید: چریش ضد قارچ است و به مبارزه با عفونت‌های قارچی پوست سر ناشی از شوره سر کمک می‌کند. ماست موهای شما را نرم و مرطوب می‌کند.

برگ چریش و روغن نارگیل
چند برگ چریش بردارید و آنها را با یک کاسه روغن نارگیل بجوشانید تا دم بکشد. سپس روغن را صاف کرده و در حالی که هنوز گرم است از روی پوست سر خود تا نیمه‌ها بمالید. یک ماساژ خوب به خودتان بدهید. قبل از شستشو حداقل دو ساعت بگذارید تا روی پوست سرتان بماند.
فواید: چریش ضد قارچ است و در برابر قارچ‌های پوست سر ناشی از شوره سر عمل می‌کند. می‌تواند از خارش و بدبو شدن پوست سر جلوگیری کند. روغن نارگیل پوست سر و تارهای سر را مرطوب می‌کند و به کاهش ریزش مو کمک می‌کند. ماساژ به شما کمک می‌کند آرام شوید و همچنین باعث می‌شود روغن بهتر در پوست سر و تارهای مو نفوذ کند.

خرید محصولات مراقبت از مو

درمان خشکی مو در زمستان

موهای خود را با آب داغ نشویید

دوش آب گرم می‌تواند تاثیر آرامش بخشی بر بدن و ذهن شما در طول فصول سرد داشته باشد. اما اغلب برای موهای شما برعکس عمل می‌کند. شستن موهایتان با آب بسیار داغ می‌تواند تار مو را از رطوبت کمی که باقی مانده است تهی کند. در حالی که می‌دانیم چقدر به این دوش آب گرم نیاز دارید، توصیه می‌کنیم هنگام شستن موهای خود دمای آب را کاهش دهید. می‌توانید قبل از دوش آب گرم موهای خود را به صورت کش ببندید یا کلاه دوش بپوشید و بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن موهای خود بدن خود را بشویید.

خرید محصولات مراقبت از پوست

به حالت دادن مو با حرارت نه بگویید

این نکته با نکته قبلی تفاوتی ندارد. حالت دادن مو با حرارت می‌تواند تمام کارهای سختی که برای مرطوب کردن و احیای موهای خود انجام داده‌اید را از بین ببرد. رطوبت موهای شما را از بین می‌برد و پیوندهای شیمیایی روی تارهای شما را می‌شکند و در نتیجه باعث شکستگی و شکافتن انتهای مو می‌شود. حداقل در فصل زمستان به استایل گرمایی نه بگویید. این یک قدم بزرگ است که باید برای مقابله با ریزش مو در زمستان بردارید.

استایل زندگی مناسبی داشته باشید

ما نمی‌توانیم به اندازه کافی بر اهمیت یک رژیم غذایی سالم و خواب مناسب تاکید کنیم. خوب غذا خوردن و خوب خوابیدن می‌تواند برای سلامت موهای شما معجزه کند! خوردن غذاهای مغذی و سرشار از ویتامین می‌تواند به موهای شما کمک کند تا در برابر سرمای زمستان مقاومت کنند.
اکنون که این مراحل آسان برای جلوگیری از ریزش مو در زمستان را می‌دانید، ما مطمئن هستیم که آنها را دنبال خواهید کرد، و حتی در فصل زمستان موهای خود را به بهترین شکل برمی‌گردانید!

مطالعه مقاله قبلی در خصوص ریزش مو در فصول سرد سال

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز