تکنیک‌های نگهداری از موی مجعد و فر(بخش دوم)

تکنیک‌های نگهداری از موی مجعد و فر(بخش دوم)

در این مطلب میخوانید :

تکنیک‌های نگهداری از موی مجعد و فر(بخش دوم)

از شامپوی مناسب برای موهایتان استفاده کنید

محصولات حالت دهنده برای موهای مجعد ضروری هستند. با این حال، بسیاری از محصولات طراحی شده، سنگین هستند و محلول در آب نیستند. استفاده از شامپوی شفاف کننده را برای افرادی که به طور مکرر از محصولات حالت دهنده استفاده می‌کنند، توصیه می‌کنیم. اگر موها در اولین پاک‌سازی کف نکنند، نشانه‌ی قطعی این است که محصول انباشته شده است و نیاز به شستشوی مجدد می‌باشد.

موهای خود را بخار کنید

برای مشخص‌ترین و سالم‌ترین فرها، رطوبت همه چیز است. گرما حالت فیزیکی مو را تغییر می‌دهد. بخار، کوتیکول مو را باز می‌کند و دسترسی بیشتری به لایه‌های عمیق تر تار مو می‌دهد و به رساندن مواد مرطوب کننده و نرم کننده به داخل کوتیکول مو کمک می‌کند.

از نرم کننده به روش درست استفاده کنید

همه ما در استفاده از نرم کننده و ماندن آن در موهای خود برای مدت طولانی تر از آنچه پیشنهاد شده است، به امید داشتن موهای نرم‌تر مقصریم. با این حال، انجام این کار ممکن است باعث آسیب بیشتری نسبت به سود آن شود. توجه داشته باشید که بیشتر کارهایی که یک نرم کننده انجام می‌دهد در عرض 15 دقیقه انجام می‌شود. پس از آن، هیچ چیز دیگری جز گرفتگی کوتیکول‌ها اتفاق نمی‌افتد.

خرید محصولات مراقبت از مو

تکنیک‌های نگهداری از موی مجعد و فر(بخش دوم)

علاوه بر این، شستشو نکردن کامل نرم‌کننده می‌تواند حالت دهی مو را دشوارتر کند. ما عاشق احساس نرمی مویمان هستیم که نرم‌کننده ایجاد می‌کند، اما اگر حالت‌دهنده به طور کامل آبکشی نشود، مانعی ایجاد می‌کند و جذب هر محصول حالت دهنده‌ای را که ممکن است به دنبال آن باشد، چالش برانگیز می‌کند. در اصل، از محصولات حالت دهنده خود همانطور که روی بسته بندی گفته شده است استفاده کنید، که معمولاً روی موهای مرطوب در طول وسط و انتهای مو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید محصولات مراقبت از پوست

بر اساس نوع و بافت موی خود، محصول حالت دهنده مناسب را انتخاب کنید

شناخت نوع فر، خود می‌تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید که چه نوع محصولی با الگوی فرهای خاص شما بهترین کارایی را دارد. نوع فر به شکل و سفتی فرهای شما مانند فرهای زیگ زاگ، فرهای گره خورده یا موج های شل s شکل مربوط می‌شود. مدل فرهای محکم‌تر به محصولات موی سنگین مانند کرم‌ها یا ژل‌ها نیاز دارند تا به کنترل چروکیدگی و حجم مو کمک کنند.

علاوه بر این باید بافت مو را در نظر بگیرید. بافت مو محیط یک تار مو را توصیف می‌کند. سه نوع بافت مو وجود دارد، ریز، متوسط، و درشت یا ضخیم. بافت موهای ریز تا متوسط به فرمول‌های سبک با مقدار محصول کمتر نیاز دارند تا از ایجاد موهای چرب جلوگیری شود. بافت‌های درشت و ضخیم ممکن است به مقادیر سنگین‌تر و بزرگ‌تری از محصول نیاز داشته باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز