بهترین ویتامین برای پوست

ویتامین برای پوست

در این مطلب میخوانید :

بهترین ویتامین برای پوست

بیشتر مردم فکر می کنند که ” تمامی مواد طبیعی ” برای پوست بهتر است. متأسفانه ، همانطور که مواد مصنوعی خوب و بد وجود دارد ، مواد طبیعی خوب و بد نیز وجود دارند. برای کمک به شما در انتخاب ویتامین برای پوست، متخصصان ارشد مراقبت از پوست بهترین و موثرترین مواد طبیعی را به شما در این مقاله معرفی می کنند. همراه ما باشید.

 

بتا کاروتن به محافظت در برابر صدمات خورشید کمک می کند

 

میوه ها و سبزیجات قرمز ، نارنجی و زرد مانند هویج ، سیب زمینی شیرین و کدو تنبل مملو از بتا کاروتن هستند و می توانند ماده مغذی زیادی و ویتامین برای پوست شما تامین کنند . بدن شما بتا کاروتن را به ویتامین A ، ماده مغذی ضروری برای بهبود زخم ها ، محافظت در برابر آسیب های خورشید و تشویق گردش سلول ها تبدیل می کند.

جسیکا وو ، استادیار بالینی پوست در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در لس آنجلس و نویسنده کتاب Feed Your Face : “بتا کاروتن موضعی دارای مزایای آنتی اکسیدانی بر روی پوست است و تحقیقات گزارش کرده است که باعث تغییر رنگ در اثر ملاسما می شود.” پوستی جوانتر ، صاف تر و بدنی زیبا در 28 روز را  می توانید از این ماده عالی دریافت کنید .

 

عصاره چای سبز ضد التهابی عالی برای پوست است

 

نیل شولتز متخصص پوست در شهر نیویورک توضیح می دهد: این نوشیدنی سالم حاوی مقادیر زیادی از مواد شیمیایی آنتی اکسیدان است ، از جمله کاتچین ها ، مانند اپی گالوکاتچین گالات و فلاونوئیدها مانند کامپرول و تئافلاوین برای کمک به جلوگیری و معکوس شدن آسیب UV به پوست . همین مواد شیمیایی چای سبز را به یک ماده ضد التهاب و تسکین دهنده پوست عالی در مراقبت از پوست تبدیل می کند.

 

عصاره شیرین بیان به درمان قرمزی و روزاسه کمک می کند

 

خواص ضد التهابی عصاره شیرین بیان این ماده را به یکی از بهترین مواد طبیعی و ویتامین برای پوست در درمان قرمزی و روزاسه تبدیل می کند . و همچنین نشان داده شده است که این گیاه با جلوگیری از تولید ملانین ، رنگدانه های ناهموار را کاهش می دهد. دکتر وو پیشنهاد می کند به دنبال عصاره شیرین بیان در درمان های چشم باشید زیرا یک مطالعه نشان داد که یک کرم حاوی این ماده به تیرگی زیر حلقه های چشم کمک می کند.

 

جو دو سر اگزما و سایر تحریکات پوستی را تسکین می دهد

 

بلغور جو دوسر کلوئیدی یکی از معدود مواد طبیعی است که سازمان غذا و دارو (FDA) برای درمان تحریکات پوستی مانند اگزما ، خشکی پوست ، پیچک سمی ، بلوط سمی و گزش حشرات تصویب کرده است . وی توضیح می دهد: “چربی ها و پروتئین های جو دوسر به پركردن و حفظ سد پوست كمك می كنند” و جو دوسر حاوی مواد شیمیایی ضد التهاب و آنتی اکسیدان است.

 

سویا به روشن شدن پوست مات کمک می کند و جایگزین خوبی برای محصولات تجویزی قوی تر است

ویتامین برای پوست

 

وو می گوید: “اگر دوست دارید پوست شما روشن تر و یکدست شود ، به دنبال این ماده باشید.” “نشان داده شده است که سویای موضعی با مهار تولید بیش از حد رنگدانه های پوست ملانین ، تغییر رنگ در اثر ملاسما و آفتاب را کاهش می دهد.” محصولات مبتنی بر سویا برای کسانی که به دنبال گزینه ای برای مواد دارای تجویز مانند رتینوئیدها و هیدروکینون هستند ، گزینه خوبی است. ”

 

ویتامین C به نبرد پیری و آویزان شدن پوست کمک می کند

ویتامین برای پوست

 

شما ممکن است ویتامین C را به عنوان یک دفاع ضروری در برابر سرماخوردگی تصور کنید ، اما این ماده مغذی با علائم رایج پیری پوست: افتادگی و تیرگی نیز مبارزه می کند. وو توضیح می دهد که ویتامین C به سنتز کلاژن کمک می کند ، که برای سفتی و صافی ضروری است. به علاوه ، این فواید آنتی اکسیدانی برای کمک به مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد و لکه های تیره را روشن می کند. به نظر می رسد که این ویتامین کمی به اندازه کافی سخت کار نکرده باشد ، C همچنین می تواند برای جلوگیری از آکنه و کاهش التهاب تولید سبوم را تنظیم کند ویتامین C یک ویتامین برای پوست است که تاثیر آن کاملا چشمگیر می باشد.

 

گیاه Willow Herb دارای خواص ضد میکروبی و ضد عفونی کننده است

ویتامین برای پوست

 

گیاه بید ، یک گل وحشی ، یک ضد عفونی کننده ضد میکروبی ، ضد تحریک و طبیعی است که مدت هاست برای تسکین تحریکات پوستی ، از جمله روزاسه و اگزما استفاده می شود. پائولا بگون ، بنیانگذار نام تجاری Paula’s Choice برای مراقبت از پوست و لوازم آرایشی ، می گوید : یکی از مزایای این گل کوچک ، توانایی از بین بردن باکتری های پروپیونی باکتریوم آکنه ، میکروب های معذب ایجاد کننده آکنه است ، که این ماده طبیعی را به گزینه مناسبی برای درمان شکستگی تبدیل می کند.

به اشتراک بگذارید


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز