بهترین شامپوهای فری سولفات (بخش اول)

بهترین شامپوهای فری سولفات

در این مطلب میخوانید :

بهترین شامپوهای فری سولفات (بخش اول)

مضرات شامپوهای دارای سولفات دیگر برای همگان شناخته شده است ، در گزارش هایی ذکر شده است که برخی از آنها می توانند پوست و چشم شما را تحریک کنند. اما مشتقات مبتنی بر اسید سولفوریک ، مانند سدیم لوریل سولفات ، هنوز هم در بسیاری از شامپوهای محبوب یافت می شود. دلیل این امر این است که ، علیرغم آنچه در مورد چگونگی آسیب رساندن آنها به بدن ما گفته شد ، سولفات ها در تمیز کردن موها و پوست سر شما بسیار موثر هستند.

این مواد کف را تولید می کنند که نشانه تمیز شده در بین مردم است. اما باید در نظر داشته باشید که چقدر این شامپوها می توانند برای موها و پوست سر و صورت شما مضر و خطرناک باشند. این شامپوها چربی خوب پوست شما را از شما گرفته و پوست خشک و شکننده ای را تحویل شما می دهند. بنابر این اگر نمی خواهید به پوست سر و موهای خود آسیب وارد کنید بهتر است شامپوها بدون سولفات یا فری سولفات استفاده کنید. توجه کنید که شامپوهای فری سولفات بسیار کم کف می کنند ولی به خوبی وظیفه شان که تمیز کردن پوست سر و موهای شما هست را انجام می دهند پس جای هیچ نگرانی نیست. در ادامه ما تعدادی از شامپوهای فری سولفات را معرفی می کنیم. همراه ما باشید.

شامپو Verb Ghost Shampoo

بهترین شامپوهای فری سولفات

 

شامپو Verb Ghost Shampoo یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات می باشد که بسیاری از متخصصان و آرایشگران آن را توصیه می کنند. این شامپو می تواند به خوبی موهای شما را تمیز کند و برای موهای آسیب پذیر و رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این شامپو با آنکه کاملا بدون سولفات می باشد اما با خاصیت کف کنندگی می تواند موهای بسیار تمیزی را تحویل شما دهد بدون آنکه آسیبی به موهای شما وارد شود.

شامپو Monday Smoothing Shampoo

با هزینه کردن نصف قیمت شامپو Verb Ghost Shampoo می تواند شامپو Monday Smoothing Shampoo را تهیه کنید که می توان گفت یکی از بهترین شامپوهای حال حاضر بدون سولفات می باشد. این شامپوی نیوزیلندی بری موهای خشک و حساس مناسب می باشد و با فرمولاسیون ویژه ای که دارد می تواند موهای تمیز و بدون آسیب را به شما تحویل دهد.

شامپو SheaMoisture Manuka Honey & Yogurt Hydrate + Repair Shampoo

بهترین شامپوهای فری سولفات

این شامپو بدون سولفات در داروخانه ها و فروشگاه های بزرگ در دسترس می باشد. این شامپو برای هر نوع مو مناسب بوده و موهای شما را خشک و شکننده نمی کند. همچنین می تواند به عنوان یک حالت دهنده نیز عمل کند و مانند یک نرم کننده موهای شما را نرم کند. این ویژگی که می تواند موهای شما را بدون مرطوب کننده ، نرم و مرطوب نگه دارد واقعا شگفت انگیز است.

شامپو Davines Dede Shampoo

اگر عادت دارید موهای خود را تنها یک الی دو بار در هفته شستشو دهید شامپو Davines Dede Shampoo می تواند به شما کمک کند. این شامپو با فرمولاسیون خاص بسیار ملایم بوده و برای انواع مو نیز مناسب است و می تواند مو های شما را نرم و ملایم نگه دارد. این شامپو همانند دیگر شامپوهای معرفی شده فری سولفات بوده و به مو و پوست سر شما آسیبی وارد نمی کند.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را از دست ندهید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز