بهترین راه برای پاک کردن ریمل

بهترین راه برای پاک کردن ریمل

در این مطلب میخوانید :

بهترین راه برای پاک کردن ریمل

ریمل یکی از محصولات مورد علاقه ما است، اما اگر فرمول آن متفاوت باشد، گاهی اوقات حذف آن چالش برانگیز است. درست زمانی که فکر می‌کنید کاملاً از بین رفته است، با حلقه هایی زیر چشمان خود از محصول باقی مانده که حذف نشده است، بیدار می‌شوید. در اینجا نحوه پاک کردن ریمل بدون آسیب رساندن به مژه‌ها آورده شده است، همراه ما باشید.

بهترین راه برای پاک کردن ریمل

ما سه راه عالی برای پاک کردن ریمل برای شما داریم، اما قبل از شروع، اجازه دهید چند قانون اساسی را که بدون توجه به اینکه کدام روش را انتخاب می کنید، باید رعایت کنید، بیان می‌کنیم. ابتدا در جهت مژه‌ها کار کنید. به احتمال زیاد از یک پد پنبه‌ای برای پاک کردن ریمل خود استفاده خواهید کرد. هنگام استفاده از پد پنبه‌ای خود را به سمت پایین در جهت مژه‌های خود بکشید، نه به سمت بالا و خلاف جهت رشد آن‌ها. پاک کردن به سمت بالا می‌تواند به مژه‌های شما آسیب برساند و آنها را بیرون بیاورد.

شماره 1: دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

همه ما یک دستمال پاک‌کننده آرایش عالی را دوست داریم که به ما کمک می‌کند در پایان یک روز طولانی به‌سرعت آرایش خود را پاک کنیم و برای پاک کردن ریمل عالی هستند. با این حال، برخی از مواد موجود در دستمال های آرایشی می‌تواند برای پوست شما نامطلوب باشد. بسیاری از دستمال‌های آرایشی حاوی آب هستند که برای پایدار ماندن، باید مواد نگهدارنده اضافه کنند.

اضافه کردن آب در دستمال مرطوب پاک کننده آرایش نیز به این معنی است که حاوی یک امولسیفایر برای اطمینان از جدا نشدن پاک کننده روغن و آب است. امولسیفایرها همچنین می‌توانند برای پوست شما تحریک کننده و خشن باشند. دستمال مرطوب پاک کننده آرایش RMS Ultimate حاوی آب نیست، به این معنی که آنها همچنین حاوی مواد نگهدارنده یا امولسیون کننده نیستند. دستمال مرطوب آرایشی ما از ابریشم مصنوعی قابل کمپوست ساخته شده است که تنها با یک عنصر تزریق شده است.

بهترین راه برای پاک کردن ریمل

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش نهایی را می توان به تنهایی استفاده کرد یا می‌توان آن را مانند دستمال مرطوب سنتی خیس کرد. در هر صورت، این دستمال‌ها ریمل را از روی مژه‌های شما پاک می‌کنند بدون اینکه آسیبی به آن‌ها وارد شود، پوست شما را تحریک کند یا شما را در معرض مواد شیمیایی مضر قرار دهد.

شماره 2: کرم نارگیل خام و پد پنبه ای

پیدا کردن پاک کننده آرایش (یا پاک کننده) بهتر از روغن نارگیل خالص بسیار سخت است. روغن نارگیل سرشار از چربی‌های سالم برای پوست، اسیدها و مواد مغذی است، روغن نارگیل یک حلال طبیعی است که پوست شما را تحریک نمی‌کند و آن را در معرض مواد شیمیایی خشن قرار نمی‌دهد. کرم نارگیل خام یکی از روش‌های مورد علاقه ما برای پاک کردن ریمل است. در واقع، این بهترین محصول برای از بین بردن فرمول‌های ضد آب به طور طبیعی، بدون مواد شیمیایی تحریک کننده است. کرم نارگیل خام می‌تواند حتی سخت ترین فرمول‌ها را آب کند. آیا کیفیت روغن نارگیل مهم است؟ بله. تمام روغن نارگیل به طور یکسان استخراج نمی‌شود و بهترین آن خام، تصفیه نشده و سانتریفیوژ سرد است.

شماره 3: روغن پاک کننده

استفاده از روغن پاک کننده برای پاک کردن آرایش راه حلی عالی است، به خصوص اگر پوست اطراف چشم شما بیشتر از بقیه بدن فاقد رطوبت باشد. روغن‌های پاک کننده مانند روغن نارگیل به خوبی عمل می‌کنند و می‌توانید با خیالی راحت از آن‌ها استفاده کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز