بهبود کیفیت خواب در زمان استرس(بخش دوم)

بهبود کیفیت خواب در زمان استرس(بخش دوم)

در این مطلب میخوانید :

بهبود کیفیت خواب در زمان استرس(بخش دوم)

بیایید در مورد کارهایی که می‌توانید در طول روز و قبل از خواب انجام دهید، صحبت کنیم تا احتمال اینکه استرس روی خواب شما تأثیری نداشته باشد را افزایش دهید.

چگونه استرس و اضطراب را از بین ببریم و خواب را بهتر کنیم؟

آماده کردن خود برای یک استراحت شبانه خوب و به دور از استرس و اضطراب خیلی قبل از اینکه به بالش خود برسید شروع می‌شود. بیایید به نکاتی نگاه کنیم که می‌توانید در طول روز دنبال کنید و به شما کمک می‌کند راحت‌تر استراحت کنید و شب‌ها بهتر بخوابید.

در طول روز

در اینجا نکاتی وجود دارد که می‌توانید در طول روز از آنها برای کمک به یادگیری نحوه خوابیدن در هنگام استرس استفاده کنید:

بر آنچه در کنترل شماست تمرکز کنید
اضطراب بخشی طبیعی از تجربه انسان است. ناگزیر در زندگی ما مواقعی پیش خواهد آمد که علائم اضطراب ما به اوج خود می‌رسد. شناسایی ابزارهایی برای تمرکز مجدد انرژی و به دست آوردن کنترل بیشتر بر عادات خود می‌تواند به شما کمک کند تا با علائمی که به وجود می‌آیند کنار بیایید. به عنوان مثال، سعی کنید تفاوت بین یک علامت فیزیکی (مانند ناراحتی) و عوامل ذهنی مانند اضطراب اجتماعی را درک کنید. هر دو می‌توانند باعث مشکلاتی در خواب شوند.

خرید محصولات مراقبت از پوست

بهبود کیفیت خواب در زمان استرس(بخش دوم)

رژیم غذایی سالم داشته باشید
آنچه می‌خوریم چیزی است که می‌توانیم کنترل کنیم. هنگامی که ما چیزهایی می‌خوریم که ناسالم هستند، بدن ما به آنها واکنش نشان می‌دهد. اگر به طور منظم غذاهای ناسالم بخوریم، بدن ما التهاب را افزایش می‌دهد و برای مدیریت اضطراب تلاش بیشتری می‌کند. با این حال، زمانی که هدف ما این است که یک رژیم غذایی سالم پر از غذاهای تازه بخوریم، برعکس این اتفاق می‌افتد و بدن و ذهن ما ابزارهایی برای رشد در اختیار ما قرار می‌دهند که کاهش خواب را به حداقل می‌رساند.

خرید محصولات حاوی عصاره خاویار

ورزش کنید
یکی از راه‌های کمک به خواب و سطح اضطراب، ورزش است. وقتی این کار را انجام می‌دهیم، بدن ما مواد شیمیایی مفیدی ترشح می‌کند که به ما کمک می‌کند استرس و خواب را بهتر مدیریت کنیم. فعالیت بدنی همچنین می‌تواند راهی عالی برای کاهش افکار منفی و استرس حاد به روشی سالم باشد.

با این حال، زمان بندی بسیار مهم است، زیرا می‌خواهید از ورزش نزدیک به زمان خواب خودداری کنید زیرا می‌تواند به عنوان یک محرک عمل کند. در عوض، هر زمان که ممکن است، سعی کنید زودتر در روز ورزش کنید.
همچنین، تمرین آرام سازی عضلانی یا تمرین تنفس عمیق را در نظر بگیرید. اینها می‌توانند به کاهش مشکلات خواب، کاهش اضطراب و خواب آرام‌تر کمک کنند.

برای مطالب کامل مقاله قبلی را مطالعه نمائید.

 

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز