با این نوشیدنی‌های سالم پوستی درخشان در تابستان داشته باش

با این نوشیدنی‌های سالم پوستی درخشان در تابستان داشته باش

در این مطلب میخوانید :

با این نوشیدنی‌های سالم پوستی درخشان در تابستان داشته باش

اگر یک کار وجود دارد که همه ما باید انجام دهیم، آن نوشیدن آب است. مقدار زیادی آب. و این به ویژه در تابستان صادق است، زمانی که پوست شما واقعاً کم آب می شود و مهم نیست که چقدر مرطوب کننده و سرم استفاده می کنید، اگر بدن شما از داخل به اندازه کافی هیدراته نشده باشد، بر سلامت پوست شما تأثیر می گذارد.

اما برای کسانی از شما که نوشیدن آب زیاد را خسته‌کننده می‌دانید، ما 3 نوشیدنی خوش‌مزه را تهیه کرده‌ایم که می‌توانید با خوردن آن‌ها بهترین پوست را در تابستان امسال داشته باشید…

لیموناد چای سبز نعنا و زنجبیل

نوشیدنی های دم کرده نعناع راه ایده آلی برای خنک کردن بدن و القای طراوت است. از طرف دیگر زنجبیل خواص درمانی شگفت انگیزی دارد. هنگامی که این مواد با هم ترکیب شوند، پوست شما را درخشان می کند.

طرز تهیه : دو لیوان بزرگ آب را بجوشانید و ۴ کیسه چای سبز، ۱/۲ فنجان برگ نعناع تازه خرد شده و ۱/۲ فنجان زنجبیل تازه خرد شده را به آن اضافه کنید. اجازه دهید این معجون به مدت 30 دقیقه بخار شود و سپس در یک پارچ بزرگ صاف کنید. نصف فنجان آبلیمو و 2 لیوان آب اضافه کنید و در یخچال قرار دهید تا خنک شود.

با این نوشیدنی‌های سالم پوستی درخشان در تابستان داشته باش

اسموتی توت تابستانی

میوه های فصلی در ماه های تابستان شکوفا می شوند و چه راهی بهتر از تهیه اسموتی برای استفاده از آنها. این اسموتی نه تنها فوق العاده خوشمزه است، بلکه برای دستیابی به پوستی درخشان نیز بسیار مفید است.

طرز تهیه: توت هایی که می توانید تهیه کنید مانند زغال اخته، توت فرنگی، توت، تمشک و غیره را بگیرید و به مخلوط کن اضافه کنید. مقداری کلم پیچ، یک قاشق غذاخوری ماست یا شیر را با یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. آن را هم بزنید تا یکدست شود و قبل از سرو آن را صاف کنید.

آب نارگیل و میوه ها

اگر یک چیز مترادف با تابستان باشد و به درستی هم باشد، آب نارگیل است. این نه تنها طراوت بخش است، بلکه بسیار تسکین دهنده و آرامش بخش است. علاوه بر این، فوراً پوست شما را درخشان می کند و برنزه شدن پوست را درمان می کند.

طرز تهیه: به نصف فنجان آب نارگیل ساده 2 عدد موز رسیده یخ زده، 1 فنجان آناناس و انبه خرد شده، 2 فنجان اسفناج یا کلم پیچ و 1/2 آووکادوی ورقه شده اضافه کنید. همه مواد را به خوبی در میکسر مخلوط کنید و آب آن را در ظرف صاف کنید. اگر محلول غلیظ بود مقداری آب نارگیل دیگر به آن اضافه کنید. همچنین می توانید عسل و دانه های کتان را اضافه کنید و در یخچال بگذارید تا خنک شوند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز