اسکراب و فواید آن

اسکراب و فواید آن

در این مطلب میخوانید :

اسکراب و فواید آن

هیچ انسانی دوست ندارد نشانه‌های پیری را در ظاهر خود مشاهده کند؛ مخصوصاً اگر در سنین جوانی باشد. بافت‌های پوست انسان از جمله حساس‌ترین و مهم‌ترین ارگان‌های بدن هستند و در مورد حفظ سلامتی آنها باید وسواس بسیار زیادی به خرج داد. یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای مراقبت پوست می‌توان انجام داد، اسکراب بدن است. شاید از خود می‌پرسید اسکراب بدن چیست؛ ما هم دقیقاً به دلیل پاسخ به این سؤال است که برای نوشتن این مقاله آماده شده‌ایم.

به طور کلی، بافت‌های پوست انسان از سلول‌های متعدد و بسیار زیادی تشکیل شده‌اند که هر یک عمر مفیدی دارند. اگر عمر سلول‌های پوست به پایان برسد، سلول‌ها به اصطلاح می‌میرند و اگر این سلول‌ها پاک نشوند و از بین نروند، باید در انتظار پیری و ظاهر ناخوشایند پوست بود.

مشاهده محصولات مراقبت از پوست

اسکراب بدن چیست؟

اسکراب بدن نوعی محصول مراقبت از بدن است که برای کمک به لایه‌ برداری پوست استفاده می‌شود. انواع مختلفی از اسکراب‌های بدن وجود دارند؛ برخی فقط پوست و سایر بافت‌های مرده سطحی را از بین می‌برند، در حالی که برخی دیگر هنگام لایه‌ برداری پوست را تمیز می‌کنند. (مثل یک پاک‌ کننده لایه‌ بردار صورت)

چرا باید اسکراب پوست و صورت را جدی بگیریم ؟

بی توجهی نسبت به لایه برداری پوست، منجر به پر شدن منافذ پوست و در نهایت مسدود شدن آنها می‌شود. در این شرایط می‌توان گفت که درصد جوش، تبخال، آکنه و مشکلات پوستی چند برابر حالت استفاده از اسکراب پوست می‌شود. از دیگر عوارض بی اعتنایی نسبت به این فرآیند مهم،احساس سنگینی، عدم شادابی و پیر شدن پوست است که حالتی ناخوشایند را در شما به وجود می‌آورد. استفاده از لایه برداری مناسب می‌تواند شما را با پوست جدیدتان آشنا کند و درهای زیبایی و سرزندگی را بر روی شما بگشاید. اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که هر روز آرایش می‌کنید،اسکراب SCRUB هفتگی و مداوم پوست را حتما به شما توصیه می‌کنیم.

اسکراب و فواید آن

مشاهده محصولات کمک درمانی

اسکراب بدن، کلید اصلی داشتن پوستی لطیف!

اسکراب بدن را می‌توان یک لایه‌بردار پوست دانست! اما مزایا و فواید اسکراب را نمی‌توان در همین عبارت لایه‌بردار پوست خلاصه کرد! در ادامه برخی از معجزات و فواید اسکراب بدن برای پوست را بیان می‌کنیم:

  • اسکراب بدن باعث می‌گردد پوست شما به صورتی عمیق پاک‌سازی شود.
  • اسکراب بدن، ظاهر پوست را سالم‌تر، شاداب‌تر و جوان‌تر می‌کند.
  • سلول‌های مرده پوست را می‌زداید.
  • اسکراب بدن خاصیت تسکین دهندگی دارد.
  • اسکراب بدن، چین‌وچروک‌های پوست را کمتر می‌کند.
  • اسکراب بدن، بافتی نرم و ابریشمی به پوست می‌بخشد.
  • اسکراب بدن می‌تواند علاوه بر پاک‌سازی پوست، عمل آب‌رسانی به پوست را نیز به نحوی عالی انجام دهد.

تفاوت اسکراب پوست با اسکراب بدن در نوع پوست

باید توجه داشت که یکی از مهمترین نکات انتخاب اسکراب‌ها و تفاوت اسکراب پوست با اسکراب بدن در انتخاب نوع اسکراب در مقایسه با ساختار پوست بدن و صورت است. با توجه به ظرافت پوست صورت در مقایسه با پوست بدن و معمولاً انباشت بیشتر چربی در پوست صورت به ویژه ناحیه پیشانی توصیه می‌شود به منظور انتخاب نوع اسکراب‌های پوستی، کاملاً محتاط بوده و در صورت وجود مشکلات خفیف تا شدید از جمله آکنه‌های چرکی تکرارشونده، زگیل و یا تبخال‌های فعال با متخصص پوست مشورت نمایید.

در خصوص پاسخگویی جامع تر به سوال تفاوت اسکراب پوست با اسکراب بدن باید توجه داشت که معمولاً توصیه می‌شود به منظور استفاده از اسکراب‌های پوست صورت، محصولات فرموله شده با ترکیبات مغذی، ویتامین‌ها و نرم کننده‌های طبیعی را انتخاب نموده و از مصرف اسکراب‌های حاوی گرانول‌های سخت و درشت اجتناب نمایید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز