از پدیکور چه انتظاری باید داشت؟

از پدیکور چه انتظاری باید داشت؟

در این مطلب میخوانید :

از پدیکور چه انتظاری باید داشت؟

پدیکور یک درمان برای پاهای شماست که پوست مرده را از بین می‌برد، پوست سخت را نرم می‌کند و ناخن‌های پا را شکل می‌دهد و درمان می‌کند. آن را به عنوان یک مانیکور برای پاها در نظر بگیرید! یک درمان خوب پا بهشتی است، اما تکنیک‌های پدیکور می‌تواند از نوع پولیش تا ماساژ متفاوت باشد، بنابراین پیدا کردن پدیکور مناسب برای شما مهم است.

پدیکور برای چیست؟

پدیکور یک راه عالی برای اطمینان از مراقبت از پاهای خود است !

اگر از مشکلات پا مانند میخچه، پینه و ترک خوردگی کف پا رنج می‌برید، یک پدیکور معمولی می‌تواند از کایروپودی پشتیبانی کند. این ممکن است شما را از نیاز به درمان بیشتر باز دارد. پدیکور همچنین می‌تواند به وضعیت بدن شما کمک کند. شما به طور طبیعی روی پاهای مراقبت شده راحت تر راه می‌روید.

پدیکور همچنین در صورت ترکیب با سایر درمان‌ها می‌تواند شما را تسکین دهد. هنگامی که متخصص پدیکور چندین کرم نرم کننده و تسکین دهنده را روی پاهای شما ماساژ داد، ممکن است احساس کنید در حال راه رفتن روی هوا هستید!

از پدیکور چه انتظاری باید داشت

پدیکور سنتی با حمام پا یا آبگرم درمانی شروع می‌شود. پاهای شما در آب گرم و معطر خیس شده و تمیز می‌شود تا پوست نرم شود. مانند یک مینی جکوزی برای پاهای شما. مالش لایه بردار، پوست مرده را با نمک یا مواد معدنی از بین می‌برد. پدیکور شما همچنین کوتیکول‌های شما را برمی دارد و ناخن های پا را کوتاه می‌کند و شکل می‌دهد.

کرم ها و روغن‌های آروماتراپی روی پاهای شما ماساژ داده می‌شوند تا پوست شما را با طراوت و نرم کنند. بسیاری از متخصصان پدیکور پاهای شما را نیز ماساژ می‌دهند و شاید برای کمک به آرامش شما، ماساژ پا بر اساس طب فشاری یا رفلکسولوژی انجام شود. برخی از پدیکورها شامل استفاده از سنگ‌های داغ است. برخی دیگر از گل، پوشش و حتی جلبک استفاده می کنند. لاک ناخن با کیفیت بالا در پایان پدیکور شما اعمال می‌شود.

از پدیکور چه انتظاری باید داشت؟

یک پدیکور خوب باعث می‌شود که پاهای شما هم عالی به نظر برسد. شما باید بخواهید کفش‌های خود را به رخ بکشید و به خودتان قول‌های عجولانه بدهید که در آینده چقدر بهتر از پاهای خود مراقبت خواهید کرد! پدیکور معمولا بین 30 تا 90 دقیقه طول می‌کشد، بسته به تکنیک‌های درگیر.

انواع مختلف پدیکور

پدیکور بسته به آبگرم و متخصص پدیکور متفاوت است، اما معمولاً می‌توانید یکی از آن‌ها را با توضیحاتی که در منو ارائه شده است، پیدا کنید.

پدیکور فرانسوی : یک پدیکور کلاسیک که از لاک ناخن با ماندگاری طولانی استفاده می‌کند، نوک آن را سفید می‌کند و ناخن‌های پا را صاف می‌کند.

پدیکور موم پارافینی فشرده : موم گرم روی ناخن ها، پاها و ساق پا مالیده می‌شود تا آنها را مرطوب و نرم کند.

پدیکور ژل یا شلاک : ژل شفاف یا رنگی با نور ماوراء بنفش به ناخن‌های شما چسبانده می‌شود تا ظاهری براق ماندگار داشته باشد.

پدیکور لاکچری: درمان تمام پا معمولاً شامل ماساژ، موم پارافین نرم شده و حوله‌های گرم شده یا پوششی که پاهای شما را گرم و آرام می‌کند و همچنین ناخن‌های شما را نرم و آبرسانی می‌کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز