فرم پذیرش نمایندگی

جهت دریافت نمایندگی فروش، فرم زیر را پرکرده و ارسال نمائید تا با شما تماس گرفته شود

    هرآنچه راجب سلامت مردان باید بدانید

    هرآنچه راجب سلامت مردان باید بدانید

    هرآنچه راجب سلامت مردان باید بدانید

    مردان به دلیل دوری از پزشک و نادیده گرفتن علائم غیرعادی بدنام هستند. این ممکن است به توضیح اینکه چرا زنان بیشتر عمر می‌کنند کمک کند. اجازه ندهید از خود راضی بودن به سلامتی شما آسیب بزند.

    معاینات سالانه را با پزشک خود برنامه ریزی کنید و این قرارها را نگه دارید. پزشک می‌تواند به کنترل وزن، فشار خون و سطح کلسترول خون شما کمک کند. اضافه وزن، فشار خون بالا و کلسترول بالا از عوامل خطر بیماری‌های قلبی عروقی هستند. پزشک می‌تواند تغییرات سبک زندگی، داروها یا سایر روش‌های درمانی را برای کمک به کنترل وزن، فشار خون و کلسترول خون توصیه کند.

    غذاهای طبیعی بخورید

    غذاهای بسته بندی شده و فرآوری شده اغلب مملو از شکر، نمک، چربی‌های ناسالم، افزودنی‌های مصنوعی و کالری هستند. چیزهای تقلبی را محدود کنید و انواع مختلفی از موارد زیر را بخورید:

    میوه‌ها و سبزیجات تازه

    • محصولات سبوس دار، مانند برنج قهوه‌ای و نان‌های سبوس دار
    • غذاهای غنی از فیبر، مانند لوبیا و سبزیجات برگ دار
    • تکه‌های بدون چربی گوشت و مرغ، مانند سینه مرغ بدون پوست و گوشت چرخ کرده بدون چربی
    • ماهی، مانند سالمون

    حرکت کنید

    بیماری قلبی عامل اصلی مرگ در میان مردان آمریکایی است. ورزش منظم یکی از بهترین راه‌ها برای پیشگیری از بیماری قلبی و قوی نگه داشتن بدن است. همچنین می‌تواند به شما در بهبود و حفظ سلامت کلی جسمی و روانی کمک کند. سعی کنید هر هفته حداقل 150 دقیقه ورزش هوازی با شدت متوسط ​​یا 75 دقیقه ورزش هوازی شدید داشته باشید. برای مثال، پنج جلسه 30 دقیقه‌ای ورزش هوازی را در تقویم هفتگی خود برنامه ریزی کنید. ورزش‌های هوازی شامل فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، دویدن، شنا، بسکتبال، تنیس و ورزش‌های دیگر است.

    همچنین مهم است که برای حداقل دو جلسه فعالیت‌های تقویت کننده عضلات در هفته وقت بگذارید. به عنوان مثال، وزنه برداری، صخره نوردی و یوگا می‌تواند به شما کمک کند عضلات قوی تری داشته باشید.

    هرآنچه راجب سلامت مردان باید بدانید

    کمر سالم را حفظ کنید

    اگر اندازه دور کمر شما بیش از 40 اینچ است، ممکن است باعث نگرانی شود. بر اساس موسسه ملی قلب، ریه و خون، خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با چاقی را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، مردان با کمر بزرگ در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2، بیماری قلبی و سکته هستند.

    برای اکثر مردان، بهترین راه برای از بین بردن چربی‌های اضافی شکم، کاهش کالری از رژیم غذایی و ورزش بیشتر است. از پزشک خود بخواهید که به شما کمک کند تا برنامه‌ای برای کاهش وزن ایجاد کنید که برای شما ایمن و موثر باشد.

    ویتامین‌های خود را دریافت کنید

    اکثر افراد می‌توانند ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سلامتی را با خوردن یک رژیم غذایی متعادل دریافت کنند. مهم است که غذاهای متنوع و غنی از ویتامین و مواد معدنی مانند میوه‌های تازه، سبزیجات و غلات کامل بخورید. بسیاری از این غذاها همچنین دارای فیبر سالم برای قلب و ترکیبات آنتی اکسیدانی طبیعی هستند که می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها کمک کند.

    برخی از افراد ممکن است از مصرف روزانه مولتی ویتامین یا سایر مکمل‌ها نیز سود ببرند. به عنوان مثال، ممکن است پزشک شما را تشویق کند که رژیم غذایی خود را با کپسول‌های روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین D3 تکمیل کنید. از پزشک خود در مورد فواید و خطرات احتمالی افزودن مولتی ویتامین یا سایر مکمل‌ها به برنامه روزانه خود بپرسید.