فرم پذیرش نمایندگی

جهت دریافت نمایندگی فروش، فرم زیر را پرکرده و ارسال نمائید تا با شما تماس گرفته شود

    معرفی بهترین ویتامین ها برای رشد و تقویت مو

    معرفی بهترین ویتامین ها برای رشد و تقویت مو

    معرفی بهترین ویتامین ها برای رشد و تقویت مو

    شما باید راه سختی را برای تعیین رژیم غذایی مناسب ، محصولات ، مکمل های رشد مو یا حتی روش های درمانی برای جلوگیری از مشکلات مو در پیش بگیرید. و حتی گران ترین شامپوها و نرم کننده ها نمی توانند سلامت موهای شما را بهبود ببخشند و از ریزش بیشتر جلوگیری کنند. آنچه واقعاً به آن نیاز دارید ، یک رژیم غذایی مناسب است که بتواند موهای شما را حسادت آمیز و بلند نگه دارد. بیایید نگاهی بیندازیم به ویتامین های مختلف رشد و ضخامت مو و منابع غذایی مربوط به آنها برای افزودن به رژیم روزمره.

    ویتامین A

    ویتامین A به تولید سبوم کمک می کند ، که پوست سر را مرطوب نگه می دارد. گردش خون اکسیژن را به پوست سر تقویت می کند و فولیکول های مو را تقویت می کند و رشد مو را بهبود می بخشد. با این حال ، رژیم کمبود ویتامین A می تواند منجر به ریزش مو شود.

    محصولات غذایی: هویج ، کدو تنبل ، اسفناج ، شیر ، تخم مرغ ، ماست ، روغن جگر ماهی ، کلم بروکلی ، فلفل قرمز شیرین ، نخود چشم سیاه ، زردآلو ، سبزیجات ، کلم پیچ.

    ویتامین B7

    ویتامین B7 یا بیوتین با تجزیه پروتئین ها ، اسیدهای آمینه را که برای تقویت مو ضروری هستند ، آزاد می کند. استفاده از بیوتین برای رشد مو آسیب های ناشی از حالت دادن مو ، آب کلر و آفتاب را برطرف می کند. مصرف منظم قرص های بیوتین برای رشد مو منجر به ایجاد موهای پرحجم و براق می شود.

    محصولات غذایی: اسفناج ، کلم بروکلی ، بادام ، سیب زمینی شیرین ، گل کلم ، قارچ ، پنیر ، بادام زمینی ، گردو ، ماهی قزل آلا ، گوشت ، زرده تخم مرغ ، غلات ، شیر ، ساردین ، ​​آووکادو ، تمشک.

    معرفی بهترین ویتامین ها برای رشد و تقویت مو

    ویتامین C

    ویتامین C ، یک ویتامین رشد مو ، پروتئینی به نام کلاژن ایجاد می کند که بخشی جدایی ناپذیر از ساختار مو است. این کلاژن باعث تولید آنتی اکسیدان ها و مبارزه با رادیکال های آزاد می شود. علاوه بر این ، ویتامین C از پیری مو جلوگیری می کند. ویتامین C به بدن کمک می کند آهن را جذب کند ، یک ماده معدنی ضروری برای رشد مو.

    محصولات غذایی: جوانه بروکسل ، کلم بروکلی ، گل کلم ، فلفل سبز و قرمز ، اسفناج ، سبزی شلغم ، کلم ، گوجه فرنگی ، کدو حلوایی زمستانی ، گواوا ، توت سیاه ، آویشن ، لیمو ، جعفری.

    ویتامین D

    ریزش مو با کمبود ویتامین ها و مواد معدنی رشد مو مرتبط است. فقدان ویتامین D به عنوان ریزش مو شناخته شده است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که دوز روزانه ویتامین D دریافت می کنید.

    محصولات غذایی: پنیر ، آب پرتقال ، بادام ، ماهی قزل آلا ، ساردین ، ​​روغن جگر ماهی ، صدف ، زرده تخم مرغ ، قارچ ، شیر سویا ، بلغور جو دوسر ، غلات.

    ویتامین E

    ویتامین E شناخته شده است ، در حالی که فولیکول های مو را تقویت می کند ، اکسیژن را به پوست سر منتقل می کند. ساقه مو را خشک نمی کند و کسل کننده به نظر نمی رسد. علاوه بر این ، ویتامین E ، بهترین ویتامین برای رشد سریع مو است و از استرس اکسیداتیو جلوگیری می کند.

    محصولات غذایی: اسفناج ، تخمه آفتابگردان ، آووکادو ، بادام ، بادام زمینی ، فندق ، کلم بروکلی ، روغن آفتابگردان ، روغن سویا ، انبه ، کیوی ، پسته ، زیتون ترشی ، زردآلو