فرم پذیرش نمایندگی

جهت دریافت نمایندگی فروش، فرم زیر را پرکرده و ارسال نمائید تا با شما تماس گرفته شود

    غذاهای مغذی برای گرم نگه داشتن بدن در هوای سرد

    غذاهای مغذی برای گرم نگه داشتن بدن در هوای سرد

    غذاهای مغذی برای گرم نگه داشتن بدن در هوای سرد

    غذایی که می خورید بر بدن شما تأثیر می گذارد. هنگامی که دمای هوا کاهش می یابد و هوا سرد می شود، بهتر است از مواد غذایی استفاده کنید که بدن شما را گرم نگه دارد و در فصل سرما سردتان نشود. حال در این مقاله قصد داریم تا چندین ماده مغذی را نام ببریم و مورد بررسی قرار دهیم  که می تواند بدن شما را در فصول سرد گرم کند و احساس سرمای کمتری کنید.

    به طور کلی، غذاهایی که هضم آنها بیشتر طول می کشد، می تواند به افزایش دمای بدن شما کمک کرده و احساس گرما را در شما ایجاد کند. اصطلاح پزشکی این فرآیند ترموژنز است، که فرآیند تولید گرمای بدن شما ناشی از متابولیسم غذا است. به دنبال غذایی باشید که سرشار از چربی های سالم، پروتئین و کربوهیدرات باشد.

    موز بخورید

    موز دارای مقدار زیادی ویتامین B و منیزیم است که برای عملکرد صحیح تیروئید و غدد فوق کلیوی مهم هستند. این غدد به تنظیم دمای بدن کمک می کنند. موز همچنین می تواند خلق و خوی شما را تقویت کند و حافظه شما را حفظ کند.

    چای زنجبیل بنوشید

    چای زنجبیل داغ می تواند در یک روز سرد احساس گرما در درون شما ایجاد کند. زنجبیل برای سلامت دستگاه گوارش مفید است و می تواند ترموژنز را تحریک کند. همچنین معرق است، به این معنی که به بدن شما کمک می کند تا از درون به بیرون گرم شود. گرم نگه داشتن شما تنها یکی از مزایای سلامتی نوشیدن چای زنجبیل است.

    جو بخورید

    روز خود را با یک صبحانه گرم از جو دوسر یافرنی شروع کنید. جو یک منبع عالی از غلات کامل و فیبر است. فیبر می تواند کلسترول شما را بهبود بخشد و به شما احساس سیری بدهد. جو دوسر علاوه بر اینکه شما را سیر و گرم نگه می دارد، سرشار از مواد مغذی دیگری نیز هست.

    قهوه بنوشید

    یکی از فواید نوشیدن قهوه کافئین است. کافئین متابولیسم شما را افزایش می دهد که می تواند دمای بدن شما را افزایش دهد. از نظر فنی، قهوه سرد می تواند حتی بهتر باشد زیرا کافئین بیشتری دارد.

    غذاهای مغذی برای گرم نگه داشتن بدن در هوای سرد

    گوشت قرمز بخورید

    گوشت قرمز مانند گوشت گاو و بره منبع خوبی از آهن است. آهن یک ماده معدنی مهم برای کمک به انتقال اکسیژن در سراسر بدن است. افرادی که آهن پایینی دارند ممکن است متوجه سردی دست ها و پاها شوند یا به راحتی احساس خستگی کنند. خوردن گوشت قرمز همچنین می تواند ویتامین B12 را تامین کند که به اعصاب سالم و سیستم ایمنی قوی کمک می کند.

    کدو حلوایی بخورید

    کدو حلوایی یک راه مغذی برای گرم کردن بدن در روزهای سرد است. این غذای پاییزی مملو از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی است.

    آب بنوشید

    یک راه ساده برای کمک به گرم ماندن بدن در زمستان، نوشیدن آب است. آب بدن شما را در بهترین حالت خود نگه می دارد و به تنظیم دمای داخلی شما کمک می کند.