سن استفاده از کرم دور چشم چه زمانی است؟

سن استفاده از کرم دور چشم چه زمانی است؟

در این مطلب میخوانید :

سن استفاده از کرم دور چشم چه زمانی است؟

اگر شما هم مانند اکثر زنان هستید، احتمالاً فکر می کنید که لازم نیست کرم دور چشم را تا زمانی که به اواسط دهه سی سالگی یا حتی بعد از آن رسیده‌اید به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنید. در واقع، حتی ممکن است زمانی که محصولات مراقبت از پوست را تهیه می‌کنید، بخش کرم دور چشم را به طور کامل دور بزنید زیرا تصور می‌کنید هنوز زمان زیادی برای استفاده از آن وجود دارد.

مطمئناً، همه افراد گهگاهی دچار سیاهی و پف چشم می‌شوند، اما این بدان معنا نیست که باید به صورت روزانه از کرم دور چشم استفاده کنید. کرم دور چشم نه تنها می‌تواند سیاهی، خشکی و چشم‌های پف کرده را هدف قرار دهد، بلکه می‌تواند به کاهش علائم پیری زودرس پوست مانند خطوط ریز و چین و چروک کمک کند.

اگر مطمئن نیستید که آیا کرم دور چشم باید در روتین مراقبت از پوست شما قرار گیرد، با ما همراه باشید. ما تمام دلایلی را که ممکن است روتین مراقبت از پوست شما بدون کرم دور چشم کامل نباشد را نشان می‌دهیم.

3 دلیل برای شروع استفاده از کرم دور چشم و زمان شروع آن

استفاده از کرم دور چشم را باید زودتر شروع کنید. در واقع، واقعاً هرگز برای شروع زود نیست! در ادامه به اهمیت کرم دور چشم می پردازیم و دلایلی که باید حتما کرم دور چشم را در روتین مراقبت از پوستتان داشته باشید را ذکر می‌کنیم.

1. اگر چین و چروک‌های چشمی دارید از کرم دور چشم استفاده کنید: برای شروع، پوست اطراف چشم شما در مقایسه با سایر قسمت‌های صورت نازک تر و ظریف تر است. این بدان معناست که بیشتر مستعد نشان دادن علائم اولیه پیری پوست مانند پف کردگی، افتادگی پوست و … است. پس بهتر است برای جلوگیری از بروز چین و چروک دور چشم از کرم دور چشم استفاده کنید. می‌توانید استفاده از کرم دور چشم را از هز سنی آغاز کنید.

سن استفاده از کرم دور چشم چه زمانی است؟

2. اگر پوست خشکی دارید از کرم دور چشم استفاده کنید: وقتی صحبت از پوست خشک می‌شود، پوست ظریف اطراف چشم شما مصون نیست. در واقع، پوست اطراف چشم شما می‌تواند یکی از خشک ترین پوست‌ها باشد. استفاده از کرم دور چشم می‌تواند به آبرسانی پوست شما کمک کند و ظاهر خشکی را به حداقل برساند.

3. اگر سیاهی دور چشم دارید از کرم دور چشم استفاده کنید: سیاهی دور چشم می‌تواند ظاهر شما را بد و پیر نشان دهد. برای اینکه بتوانید از بروز چین و چروک جلوگیری کنید بهتر است از سن پایین تر اقدام به مصرف کرم دور چشم کنید. کرم دور چشم از پوست اطراف چشم شما در برابر بسیار از موارد و خطرات محافظت می‌کند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ثبت نام در باشگاه مشتریان الی ژن و دریافت امتیاز