فرم پذیرش نمایندگی

جهت دریافت نمایندگی فروش، فرم زیر را پرکرده و ارسال نمائید تا با شما تماس گرفته شود

    رژیم غذایی سالم برای زمستان

    رژیم غذایی سالم برای زمستان

    رژیم غذایی سالم برای زمستان

    زمستان فصل بسیار زیبایی است که در آن شاهد بارش زیبای برف و سرمای دلپذیر هستیم. زمستان فصلی سرد است که بسیاری در این فصل دچار سرماخوردگی می‌شوند. همچنین جدا از سرماخوردگی ممکن دچار بیماری‌های دیگری نیز بشوید. در این فصل بسیاری از افراد دچار گرسنگی می‌شوند که ممکن است در فصول دیگر آنقدر دچار گرستگی نشده باشد. پس بهتر است در زمان‌هایی که دچار گرسنگی می‌شوید به سراغ غذاهای سالم بروید که سیستم ایمنی بدن شما را در این فصل سرد تقویت کند.

    در ادامه چندین غذا را به شما پیشنها می‌دهیم که برای زمستان مناسب هستند و می‌توانند سیستم ایمنی شما را تقویت کنند، همراه ما باشید.

    بلغور جو دوسر

    بلغور جو دوسر نه تنها به عنوان یک غذای کامل برای صبحانه می‌تواند باشد، بلکه یک غذای زمستانی عالی است. منبع خوبی از فیبر است و حاوی کربوهیدرات‌هایی است که دیرتر آزاد می‌شوند و شما را برای مدت طولانی سیر نگه می‌دارد. علاوه بر این، این غذای قدرتمند دارای سطح بالایی از روی و فیبر محلول است. می‌توانید جو دوسر را با شاهدانه، دانه کتان یا انواع توت‌ها ترکیب کنید.

    سوپ

    سوپ بدون شک یکی از بهترین غذاهای زمستانی است که بسیار مقوی و سالم است. به عنوان یک آبرسان عالی عمل می‌کند و بدن شما را با مایع مورد نیاز تامین می‌کند. یک سوپ سبزیجات سالم با کراکر غلات می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

    میوه‌ها

    شما می‌توانید با گنجاندن غذاهای مرکباتی مانند لیمو، پرتقال و گریپ فروت و سایر موارد، کمی ویتامین C را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. این غذاها منبع عالی ویتامین C، فیبر و کالری هستند. علاوه بر این، مصرف این غذاها خطر ابتلا به بیماری‌های متعددی مانند دیابت، بیماری آلزایمر، بیماری کرون و آب مروارید و غیره را کاهش می‌دهد.

    رژیم غذایی سالم برای زمستان

    میوه‌های خشک

    میوه‌های خشک یکی دیگر از گزینه‌های غذایی عالی برای خوردن در زمستان هستند. خرما طبعی گرم دارد و از این رو در فصل سرد به شدت توصیه می‌شود. خرما درجه بالایی از منیزیم، ویتامین C و همچنین مقدار زیادی انرژی را فراهم می‌کنند. همچنین می توانید بادام و گردو را در برنامه غذایی روزانه خود در زمستان بگنجانید تا از داشتن قلب سالم و سیستم عصبی فعال بهره مند شوید.

    سبزیجات

    سبزیجات مانند گل کلم و کلم بروکلی درجه بالایی از دفاع را در برابر بیماری‌های زمستانی ارائه می‌دهند. آن‌ها به دلیل سطح بالای ویتامین C، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند.

    تغذیه خوب بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی زمستانی شماست. علاوه بر این، داشتن یک برنامه غذایی سالم به کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کند. همچنین می توانید از یک بیمه درمانی خوب نیز استفاده کنید اما همیشه به یاد داشته باشید که پیشگیری بهتر از درمان است.