فرم پذیرش نمایندگی

جهت دریافت نمایندگی فروش، فرم زیر را پرکرده و ارسال نمائید تا با شما تماس گرفته شود

    بهبود کیفیت خواب در زمان استرس(بخش اول)

    بهبود کیفیت خواب در زمان استرس(بخش اول)

    بهبود کیفیت خواب در زمان استرس(بخش اول)

    یک روز پر استرس در محل کار، مشاجره با شریک زندگی، یا یک رویداد در طول روز می‌تواند روان و آرامش شما را به هم بریزد. یادگیری نحوه خوابیدن در مواقع استرس و اضطراب به دلایل مختلفی مهم است. طولی نمی‌کشد که کیفیت خواب کاهش می‌یابد و شما شروع به ایجاد مشکلاتی در خواب می‌شوید. در این شرایط شما نمی‌توانید خواب راحتی در شب به دلیل استرس بیش از حد داشته باشید.
    از آنجایی که اضطراب ذهن شما را بیش از حد درگیر می‌کند، متوقف کردن نشخوار فکری و استراحت در پایان روز می‌تواند دشوار باشد. ذهن شما در یک مسیر مشابه چرخ می‌زند، به یک مکالمه تکراری فکر می‌کند، یا نگران همان سوالات بی‌پاسخ همیشگی است. در نتیجه خواب راحت، دست نیافتنی می‌شود.

    کدامیک اول شروع می‌شود، کمبود خواب یا اضطراب؟

    این خیلی مشخص نیست، یکی ممکن است دیگری را ایجاد کند. بیایید هر دو را تجزیه کنیم تا بینش بیشتری در مورد چگونگی ارتباط بین این دو موضوع بدست آوریم.

    خرید محصولات پوستی

    بهبود کیفیت خواب در زمان استرس(بخش اول)

    استرس و خواب

    وقتی مضطرب می‌شویم چه اتفاقی برای مغزمان می‌افتد؟
    آمیگدال ما، بخشی از سیستم لیمبیک در مغز، واکنش مبارزه، فرار یا هوش هیجانی ما را کنترل می‌کند. وقتی مضطرب هستیم، این قسمتی از مغز است که برای اولین بار فعال می‌شود. در مورد استرس مزمن، مغز و بدن ما در حالت برانگیختگی شدید باقی می‌ماند. این یک عملکرد خودکار مدیریت استرس است و منجر به مشکلات متعددی می‌شود.

    خرید محصولات کمک درمانی

    به عنوان مثال، در بدن، استرس دائمی می‌تواند به صورت عضلات منقبض، مشکلات گوارشی، تنفس سریع، افزایش ضربان قلب، خستگی، دندان قروچه یا فشردن دندان‌ها و همچنین تعداد زیادی از علائم دیده شده و غیر قابل مشاهده در بدن ظاهر شود.
    اختلالات خواب نیز اغلب یک علامت کلیدی است که جامعه سلامت از آن برای تشخیص اختلال اضطراب یا مشکلات خواب استفاده می‌کند.

    فرض کنید مغز شما استرس دارد و روی چیزی متمرکز شده است. یا خواسته‌های زندگی یا شغلی، شما را دائماً نگران می‌کنند. که اجازه نمی‌دهد شما به راحتی بخوابید و باعث کم‌خوابی و یا بی‌خوابی می‌شود.

    هنگامی که می‌خوابیم، بدن ما قادر به درمان و پردازش رویدادهایی است که در طول روز اتفاق می‌افتد. هنگامی که ما مضطرب هستیم، مغز ما برای اجازه دادن به خواب سخت گیر می‌شود، بنابراین توانایی بدن ما برای درمان خود را کاهش می‌دهد.
    گاهی اوقات، حتی زمانی که خواب می‌بینیم، مطالعات نشان داده‌اند که خواب REM (حرکت سریع چشم)، یک مرحله کلیدی از چرخه خواب ما، می‌تواند به دلیل سطح بالای استرس مختل شود. که می‌تواند شامل کابوس‌هایی برای برخی افراد باشد که باعث ایجاد مشکلات بیشتر در خواب می‌شود.

    برای جلوگیری از آسیب‌های استرس به پوست مقاله قبلی را مطالعه نمائید.